LOVE
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 8 فروردين 1391برچسب:, توسط ashkan khosravi |

 آرامش جزئي مهم وقابل توجه در زندگي است که نه تنها دراين مورد خاص بلکه در تمامي موارد زندگي ، بود ونبودش تاثير مثبت ومنفي خودرا خواهد گذاشت

 
حتما گاهي برايتان اتفاق افتاده که به هر دليلي ،يا در اثر عجله وکمبود وقت ويا عصبي بودن واسترس واضطراب وقتي چهره تان را آرايش کرديد رضايت خاطر نداشته وپس از آن نيز از اين بابت بيشتر عصباني شده ايد واز خود پرسيده ايد چرا اينقدر به هم ريخته ام وآرايش بر روي پوستم نمي خوابد و ميک آپم مثل هميشه نيست.تنها عاملي که در اين مسئله دخيل بوده ونتيجه ي مطلوب را به شما نمي دهد داشتن ذهني نا آرام وپردغدغه است و در اين لحظه که به هر دليلي مجبوريد براي رفتن به جايي خود را آماده کنيد گريبان گير شما شده والبته اولين کسي که خيلي سريع متوجه ي چنين چهره ي به هم ريخته اي خواهد شد خود شماييد.

آرامش جزئي مهم وقابل توجه در زندگي است که نه تنها دراين مورد خاص بلکه در تمامي موارد زندگي ، بود ونبودش تاثير مثبت ومنفي خودرا خواهد گذاشت واز اينکه ممکن است براي همه ي ما چنين مسئله اي زماني پيش بيايد طبيعي است به طوري که گاهي حتي در همان شرايط نمي توانيم ازرفتن به جايي که دعوت شده ايم هم صرف نظر کنيم پس بهتر است در صدد رفع آن برآييم چگونه؟

1-هر چند وقت بسيار کمي هم داشته باشيد تحت هر شرايطي در آن لحظه 5 تا 6 دقيقه را براي برگرداندن آرامش به خودتان اختصاص دهيد.

2-يک نفس عميق بکشيد.

3-در همين مدت کوتاه اصلا به ساعت نگاه نکنيد.

4-چندين بار صورتتان را با آب سرد وخنک بشوييد.

5-چند لحظه آرام دراز کشيده وچند حرکت دم وبازدم انجام دهيد.

6-اگر به خاطر شتاب وعجله ، استرس نداريد وموضوعي ذهنتان را در آن زمان خاص مشغول کرده چندين وچند بار سعي کنيد که به آن فکر نکنيد و از جمله ي« ديگه بسه » در ذهنتان کمک گرفته وتنها به کارهايي که الان بايد انجام دهيد بپردازيد.

7-قبل از شروع ميک آپ يا آرايش صورت با نوک انگشتانتان چند ضربه زير چشمان وروي گونه ها واطراف لبها بزنيد.

8-اگر فرد ديگري شما را آرايش مي کند به جز آرايش چشم در بقيه ي موارد چشمانتان را ببنديد واگر خودتان قرار است اين کار را انجام دهيد حتما در جايي که مي توانيد تنها ودور از سر وصداوشلوغي باشيد آرايش کنيد.

9-کرم زيرميک آپ ويا هر مرطوب کننده اي را که زير کرم پودر وپنکيک مي زنيد با آرامش وبه حالت دوراني بر روي پوست بماليد.

10-ابتدا ريمل وسپس خط چشم بکشيد ودوباره ريمل بزنيد.

11-در اين شرايط بي حوصلگي ،مي توانيد از سايه هاي مدادي که کار را برايتان راحت تر مي کند استفاده کنيد.

12-پس از رژگونه همان برس را که پودررژگونه بر روي آن کم ويا تمام شده را با حرکتهاي سريع بر روي چانه وپيشاني وبيني بکشيد.

13-گرچه عدم آرامش تاثيرش را بر روي حالت موها نيز خواهد گذاشت اما شما در اين لحظه مدلي که برايتان راحت تر است را انتخاب کنيد.به طور مثال اگر موهايي بلند وويو وحالت دار داريد وقصد داشتيد سشوار بکشيد اما در اين شرايط نمي توانيد يا وقتش را نداريد بهتر است با کمي واکس مو يا کتيرا آنها را حالت داده وتنها جلوي موهايتان را سشوار بکشيد.

               «با ياد آوري ياد خدا هديه ي آرامش را از او دريافت کنيم»

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.